VII Edició Premis de Periodisme per la sensibilització social sobre el dolor

Divendres, 27 de maig de 2016

La Plataforma SinDOLOR, juntament amb la Fundación Grünenthal i la Fundación para la Investigación en Salud (FUINSA), convoca la VII Edició de Premis de Periodisme per a reconèixer els millors treballs de periodistes i/o mitjans de comunicació a Espanya en sensibilització social sobre el dolor.

Es premiarà qualsevol peça periodística, reportatge, article, crònica, columna d'opinió publicada en premsa escrita o digital, ràdio o televisió entre l'1 d'abril del 2015 i el 30 de setembre de 2016. Hi ha un guardó per als treballs de cada una de les categories, categoria de premsa escrita i categoria de mitjans audiovisuals. Aquesta edició és particularment rellevant, doncs per primera vegada s'inclou una categoria dedicada específicament al Dolor Infantil, que dotarà de reconeixement a aquells treballs periodístics específics per a conscienciar del dolor entre els més petits.

La data límit per a presentar aquests treballs és el 30 de setembre de 2016