Un premi extraordinari per la gran feina de millorar la qualitat de vida dels joves amb dolor crònic

Dijous, 12 de maig de 2016

La Dra. Rocío de la Vega, membre de la Càtedra del Dolor Infantil URV - Fundació Grünenthal i del Grup ALGOS, ha sigut reconeguda amb premi extraordinari de doctorat del curs 2014-2015 a la Universitat Rovira Virgili. La universitat atorga cada curs acadèmic aquesta distinció com a reconeixement a les tesis doctorals amb el més alt nivell de qualitat.

La tesi "mHealth: a new and complementary way to help young people with pain. State of the art, development, and usability testing of two Smartphone applications", dirigida pel Dr. Jordi Miró, director de la Càtedra, va obtenir un Cum Laudem i la menció de doctorat internacional després de la seva defensa el passat 5 de desembre del 2014. La tesi versa sobre l'ús de dispositius mòbils per a l'avaluació i el tractament del dolor en joves.

Actualment la Dra. de la Vega es troba al Department of Rehabilitation Medicine de la University of Washington (EUA) ampliant els seus estudis sobre les possibilitats que ofereix la hipnosi per a millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat i dolor crònic, gràcies a una beca post-doctoral "Beatriu de Pinós" atorgada per l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR).

Dra. Rocío de la Vega