Oberta la convocatòria al V Premi a la tasca contra el Dolor Infantil

Dilluns, 21 de maig de 2018

Madrid, 21 de maig de 2018. La Càtedra de Dolor Infantil URV - Fundació Grünenthal ha obert la convocatòria a la cinquena edició del Premi a la tasca contra el Dolor Infantil, uns guardons que tenen com a objectiu sensibilitzar i conscienciar sobre l'impacte del dolor en els més joves.

Per a això, estan convocades totes les persones físiques i jurídiques que hagin realitzat projectes de recerca, formació i/o accions per millorar l'atenció al dolor infantil, durant tot o part del temps comprès entre l'1 de gener de 2018 i al 31 de desembre de 2018, data límit per presentar la sol·licitud.

El jurat tindrà en compte treballs d'investigació clínica o bàsica sobre dolor infantil, formació a professionals sobre l'estudi i tractament d'aquest problema i la creació, consolidació o optimització d'infraestructures sanitàries que tinguin com a objectiu millorar l'atenció d'aquests pacients. D'especial consideració seran les iniciatives relacionades amb el dolor crònic per la seva enorme impacte en la societat, així com el nombre de beneficiaris directes d'aquesta acció i el seu temps d'execució.

D'aquesta manera, la Càtedra de Dolor Infantil URV - Fundació Grünenthal pretén donar visibilitat a les accions relacionades contra el dolor infantil, i amb això, impulsar l'estudi del dolor infantil i fomentar i millorar l'atenció que reben aquests nens i joves, així com els seus familiars i cuidadors.

El treball guanyador està dotat amb 2.000 euros i es donarà a conèixer durant la cloenda de la III Jornada Nacional de Dolor Infantil que tindrà lloc durant el mes de febrer de 2019.

Per a més informació, poden consultar les bases que s'adjunten en aquesta nota de premsa. Pots accedir a les bases en aquest enllaç:

/premis/index/

Sobre la Càtedra de Dolor Infantil URV - Fundació Grünenthal

Sota el lema Investigar, compartir, millorar, la Fundació Grünenthal i la Universitat Rovira i Virgili creen en 2015 la Càtedra de Dolor Infantil amb l'objectiu de contribuir a millorar la qualitat de vida dels nens i adolescents amb dolor. Es tracta de la primera iniciativa d'aquestes característiques que es posa en marxa a Espanya. Aquesta Càtedra desenvolupa múltiples activitats relacionades amb la recerca, la transferència del coneixement i la sensibilització social, com és la formació a professionals sanitaris, el disseny i desenvolupament de programes específics d'investigació, la promoció del coneixement sobre el dolor i l'impuls de noves iniciatives per atendre nens i adolescents amb dolor crònic.

Per a més informació, podeu contactar amb:

Beatriz Peñalba, Departament de Comunicació
Fundació Grünenthal