La Càtedra de Dolor Infantil URV – Fundación Grünental - Grup ALGOS participa al II International Congress of Clinical and Health Psychology on Children and Adolescents

Divendres, 11 de novembre de 2016

Els pròxims 17, 18 i 19 de novembre a Barcelona es durà a terme el II International Congress of Clinical and Health Psychology on Children and Adolescents organitzat pel Departament de Psicologia de la Universitat Miguel Hernández d'Elx i AITANA, Grup d'Investigació Anàlisi, Intervenció i Teràpia Aplicada amb nens i adolescents.

El Congrés té per objectiu difondre els avenços més recents sobre benestar psicològic infanto-juvenil i promoure l'intercanvi d'experiències per generar una xarxa de col·laboració entre investigadors i professionals de l'àmbit  de la Psicologia Clínica Infanto-Juvenil. Enguany el congrés centra les seves propostes en estudis en la prevenció de la depressió, dels trastorns d'ansietat, del bullying i ciberbullying, les tècniques d'avaluació i intervenció basades en l'evidència per el tractament de trastorns psicopatològics o d'aprenentatge i de salut com el dolor crònic, els trastorns neurològics i també l'ús de les noves tecnologies i la promoció de la resiliència, la salut sexual, l'educació de les emocions i l'estudi de la relació entre la regulació parental i l'ajustament psicològic, entre d'altres.

El congrés compta amb la col·laboració de la Universitat Rovira i Virgili i la presència del Dr. Jordi Miró, director de la Càtedra de Dolor Infantil URV-FG i Grup ALGOS amb la conferència El tratamiento del dolor crónico infantil: ¿Qué, cuándo, cómo?

Al llarg de la conferència s'analitzarà la situació actual dels tractaments dels nens i joves amb dolor crònic, tan a nivell internacional com nacional. Sobretot s'exploraran les alternatives que hi ha per avançar. Respostes a preguntes imprescindibles: Què fer? Quan? o Com? Constitueixen la part essencial de la presentació.